niedziela, 12 lutego 2012

Jak możecie pomóc Julianowi niefinansowo?


Jeżeli chcecie wesprzeć Juliana niefinansowo

Cześć!


Mam do Was serdeczną prośbę! Jeżeli nie wybraliście jeszcze organizacji, której chcielibyście przekazać swój 1% podatku, chciałbym Was prosić, abyście przeznaczyli te pieniądze na leczenie syna naszej koleżanki. Julek ma 1,5 roku i choruje na siatkówczaka. Jest to ciężki nowotwór oczu, którego leczenie jest bolesne i kosztowne. Staramy się pomóc Julkowi!


Wystarczy, że podczas rozliczania PITu dopiszecie KRS 0000255194 z dopiskiem "na leczenie Juliana Piórczyka".


Więcej na ten temat znajdziecie tu:
https://www.facebook.com/pages/Pomoc-dla-Julka/174475169323535
lub tu:
http://www.pomocdlajulka.pl/


Z góry dziękuję za Waszą pomoc:)


PS Możecie również pomóc dając "Lubię to" dla strony lub przekazując tą informację wśród Waszych znajomych. 

3 komentarze:

  1. witkowskagr@tlen.pl12 lutego 2012 18:56

    Oczywiście, że pomożemy-to mój wnuk

    OdpowiedzUsuń
  2. Judyta - możesz być pewna, że pomożemy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Judyta!
    My też staramy się pomóc, dlatego każdego znajomego proszę o przekazanie 1% podatku dla Julka. Ja też jestem mamą, mój syn również urodził się w 2010r. dlatego też nie możemy być obojętni wobec rówieśnika. Nie znamy się ale nigdy nic nie wiadomo... Pozdrawiam Małgosia Łagów

    OdpowiedzUsuń